twitterFacebookRSS BLOG
 
[ nowości ] ::Promocje::Szukaj::Kontakt:: Zaloguj się ::Mapa Strony


wygłuszenia

STAGEFIELD

Szukaj :

WYGŁUSZENIA
DJ-ZONE
NAGŁOŚNIENIE
PERYFERIA studio/live
OŚWIETLENIE
INSTRUMENTY
AKCESORIA
[ waiting.zone ]
[ w zestawieniu 0 prod. ] [ KONTAKT ]
  3  acces
  3  Adam Audio
  3  ADS
  3  AKAI
  3  AKG
  3  Alesis
  3  Allen&Heath
  3  ALTO
  3  AMC
  3  American Audio
  3  American DJ
  3  Antari
  3  Aphex
  3  Apoge
  3  Apogee
  3  Arturia
  3  ASHLY
  3  AUDAC
  3  AUDICA
  3  Audix
  3  BARCO
  3  Behringer
  3  Beyerdynamic
  3  Beyma
  3  Blue
  3  Blue Sky
  3  BOX
  3  BSS Audio
  3  CELEMONY
  3  Cerwin Vega
  3  CERWIN-VEGA
  3  Chauvet
  3  Citronic
  3  Clavia
  3  CME
  3  cordial
  3  Cortex
  3  Creamware
  3  CREST AUDIO
  3  Crown
  3  D&B AUDIOTECHNIK
  3  DAP AUDIO
  3  DAS AUDIO
  3  Dave Smith
  3  dB Technologies
  3  dBAudio
  3  dbx
  3  DENON-Professional
  3  DIGIDESIGN
  3  DIGITECH
  3  DOD
  3  DPA Microphones
  3  DYNACORD
  3  Dynaudio
  3  Earthworks
  3  EAW
  3  ECHO
  3  ECLER
  3  Ecoline
  3  Edirol
  3  Elation
  3  Electron
  3  ElectroVoice
  3  Eurolite
  3  EVENT
  3  FAR
  3  FATMAN
  3  FLASH
  3  Focusrite
  3  Fostex
  3  FreeFloat
  3  Futurelight
  3  Gemini
  3  Genelec
  3  GHOST
  3  Hercules
  3  HK Audio
  3  Ignition
  3  Inter-M
  3  ION
  3  Jaytec
  3  JBL PRO
  3  JTS
  3  JZ Microphones
  3  Kapego
  3  Keith McMillen
  3  Klark-Teknik
  3  KLOTZ
  3  KODA
  3  KORG
  3  KRK
  3  Kurzweil
  3  KV2 Audio
  3  Lab.gruppen
  3  Laney
  3  Laserworld
  3  Lexicon
  3  Line 6
  3  Lite Puter
  3  M-Audio
  3  Mackie
  3  MAGIX
  3  Manley Labs
  3  Marantz-Professional
  3  MC2-Audio
  3  Media-Tech
  3  MIDAS
  3  MidiTech
  3  Millenia
  3  Mipro
  3  MOOG
  3  MOTU
  3  Music Man
  3  MXL
  3  Nady Audio
  3  Native-Instruments
  3  Neumann
  3  Neutrik
  3  nord
  3  NOVA
  3  Novation
  3  Numark
  3  Oktava
  3  Omnitronic
  3  Ortofon
  3  Peavey
  3  PHONIC
  3  Pioneer
  3  PR-Lighting
  3  Presonus
  3  Pro-Flood
  3  ProCab
  3  PROEL
  3  Proxima
  3  Przewód
  3  QTX Sound
  3  Rane
  3  RCF
  3  RCS
  3  Reloop
  3  RME
  3  ROBE
  3  RODE
  3  Rodec
  3  Roland
  3  samson
  3  SANYO
  3  SAP
  3  Scanic
  3  se
  3  sE Electronics
  3  Sennheiser
  3  SGM
  3  SHARP
  3  ShowTec
  3  Shure
  3  SINN 7
  3  Sonic Core
  3  Sony
  3  Soundcraft
  3  SPECTRASONICS
  3  STAGEFIELD
  3  Stanton
  3  Summit Audio
  3  Superlux
  3  Symetrix
  3  SYNQ
  3  Tannoy Professional
  3  Tascam
  3  TC Electronic
  3  tc helicon
  3  Turbosound
  3  ULTRASONE
  3  Universal Acoustics
  3  Universal-Audio
  3  Varytec
  3  Vestax
  3  Virus
  3  VXCO
  3  Waldorf
  3  Waves
  3  Wharfedale PRO
Korzystanmie z serwisu
Platforma Internetowa B2B STAGEFIELD, dostępna pod adresem http://stagefield.pl prowadzona jest przez firmę iGAM zarejestrowaną w Warszawie przy ul. Spiska 6/10, 02-302 Warszawa. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 526-159-46-33 i Regon: 146290683.

Regulamin STAGEFIELD.pl

  1. Platforma STAGEFIELD.pl prowadzi wyłacznie prezentację produktów za pośrednictwem sieci Internet, w związku z tym "zamówienia wstępne" maja status zapytania o cenę i są przyjmowane tylko przez strony http://stagefield.pl oraz zawsze wymagają pisemnego potwierdzenia z obu stron.


  2. Wszystkie produkty prezentowane w STAGEFIELD.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. STAGEFIELD.pl nigdy nie prezentował sprzętu używanego ani też pochodzącego ze źródeł nie gwarantujących klientowi dostępu do pełnej gwarancji na terenie Polski.


  3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych STAGEFIELD.pl są cenami orientacyjnymi brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena uzgodniona w procesie negocjacji warunków realizacji w formie pisemnej w momencie pisemnego potwierdzenia zamówienia wstępnego przez obie strony.


  4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT. Bardzo prosimy więc o podawanie danych do faktur oddzielnie w uwagach do zapytania o cenę.


  5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich - za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłane bywają dokumenty. Kupujący bywa obciążany kosztami dostawy określonymi podczas procesu potwierdzania zamówienia.


  6. Możliwe są następujące formy zapłaty:

    • Za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.

    • Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru na naszym magazynie jest wysłany e-mail z numerem naszego rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto paczka jest pakowana i wysyłana. Jest to najczęściej wybierana forma płatności ze względu na szybkość i bezpieczeństwo realizacji, a także na najniższe koszty samej obsługi zamówienia co przekłada się natychmiast na wyższe rabaty. Przed wykonaniem przelewu klient zobowiązany jest skontaktować się z nami w celu omówienia szczegółów transakcji.

    • Płatność kartą płatniczą. W tym przypadku płatność jest możliwa WYŁĄCZNIE po wcześniejszym uzgodnieniu warunków zamówienia drogą pisemną (mail). STAGEFIELD.pl może nie przyjąć płatności dokonanej "na szybko" bez wcześniejszego zapytania pisemnego, które MUSI być wykonane przed wygenerowaniem zamówienia.

    • Raty. Po więcej informacji napisz mail na info@stagefield.pl a otrzymasz natychmiast "autoresponder" z dokładniejszymi informacjami ...

  7. W przypadku złożenia zamówienia przekraczającego kwotę 3000 zł lub w innych "niestandardowych" przypadkach STAGEFIELD.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia przelewem na konto.


  8. Składając zamówienie należy pamiętać, że przesyłki są dostarczane Pocztą Polską minimum w ciągu 2-3 dni roboczych, natomiast firmą kurierską następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z magazynu.


  9. Warto też wiedzieć iż zamówienia składane w czwartek późnym popołudniem lub piątek, sobotę i niedzielę lub w dni poprzedzające Święta są najczęściej realizowane w najbliższy poniedziałek po to aby nie "zalegały" na magazynie kuriera.

:: GWARANCJA

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Nie sprzedajemy sprzętu, który ma "słaby" serwis albo trzeba serwisować go za granicą. Czas gwarancji każdego produktu może być różny o czym chętnie informujemy drogą e-mailową. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta oraz na życzenie mogą zostać wysłane przed zakupem pocztą elektroniczną. Znakomita większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów do których mają dostęp też nasi klienci, dzięki czemu nie muszą wysyłać sprzętu do nas, ale o wiele szybciej są obsługiwani w autoryzowanych punktach serwisowych zawsze na terenie Polski. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

:: ZWROTY

W ciągu dziesięciu dni licząc od daty zakupu sprzętu klient może odstąpić od umowy i dostarczyć towar nienaruszony i nieużywany do sprzedawcy. Tego nie ma jedynie na aukcjach internetowych (np. allegro/ebay), gdzie zakupione przedmioty nie podlegają zwrotowi. Nienaruszone także musi być opakowanie sprzętu, które stanowi integralną całość. Generalnie chodzi o to, że sprzęt może być odesłany wyłącznie jeśli jest w dokładnie takim samym stanie w jakim był podczas dostarczenia - chyba, że strony uzgodnią inaczej na piśmie.

Klient zobowiązany jest też skontaktować się ze sprzedawcą, aby omówić szczegóły zwrotu, a także musi przesłać pisemne oświadczenie w/g wzoru:

Miejscowość, data

Imię i nazwisko
Adres zamieszkania

Nazwa sprzedawcy
Adres sprzedawcy

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . nr . . . . . . . . . . . . . . . . zawartej dnia. . . . . . . . . . . . . . . . w. . . . . . . . . . . . . . . . Proszę o zwrot kwoty. . . . . . . . . . . . . . . . zł (słownie:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) przekazem pocztowym na adres. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . lub na konto nr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Zwracam w stanie niezmienionym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . otrzymany dnia . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Podpis.


Określając sposób realizacji zobowiązań STAGEFIELD.pl klient ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sprzedawca nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

STAGEFIELD.pl ustosunkuje się do żądań klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań klienta, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.

Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nie noszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 10 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sprzedawcy. Jeżeli nie będzie to możliwe STAGEFIELD.pl zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub inny dostępny towar o podobnych parametrach.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają produkty, podlegające ochronie praw autorskich takie jak dołączone oprogramowanie komputerowe, płyty CD z muzyką itp.

W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres podany przez STAGEFIELD.pl droga e-mailową. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór w pkt. 10) oraz numer konta, na jaki sprzedawca ma zwrócić zapłatę. Sprzedawca w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania reklamacji zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, Sprzedawca dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.

Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Aby sie tego ustrzec zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera jest ważnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

:: OPISY

Informacje znajdujące się na stronach internetowych STAGEFIELD.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie wstępne za pomocą mechanizmów dostępnych na STAGEFIELD.pl, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu, które ma status zapytania o cenę. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta i równoczesnego potwierdzenia możliwości realizacji zamówienia przez STAGEFIELD.pl wyłącznie drogą pisemną poprzez e-mail.

Zespół STAGEFIELD.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych na stronie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.

Powyższy regulamin określa zasady użytkowania w STAGEFIELD.pl. Złożenie zapytania o cenę za poœrednictwem formularza jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w tym regulaminie.

Dalej
Copyright © 2018 Warszawa | niskie ceny Bezpieczeństwo | Korzystanie z serwisu Powered by CRS